קפיצה למים

פוסט ראשון כנראה תמיד יהיה קצת מוזר. אני אמורה להציג את עצמי? אפילו עוד לא נסגרתי על ערכת עיצוב, ואין פה קוראים בכלל.
בנסיון לוותר על הגמגומים והססנות של ההתחלה, אני קופצת ישר למים. פוסט ראשון – עם תוכן.
אני כן אקדים ואומר שלום, קוראים לי מיכל ואני סורגת. לא, אני לא ממש מבוגרת או ממש דתייה או ממש משועממת. אני בת 24, סטודנטית עמוסה, שמאוד אוהבת לקחת חוט ושתי מסרגות ולהוציא מזה סוודר. או צעיף, או כובע, או כפפות. אין לי ידע עיצובי מיוחד וגם לא נולדתי עם מסרגות ביד, אין לי אמא שסורגת או סבתא שסורגת, אבל למדתי קצת מחברות והרבה מהאינטרנט ואם אני יכולה, אז באמת שכל אחד יכול.
ואחרי כמה שנים של עיסוק (כמעט מוגזם) בסריגה, השנה יצא לי ממש במקרה ללמוד קרושה.
החתול ומפיות הקרושה

החתול ומפיות הקרושה (דוגמאות: הצהובההירוקה והלבנה)

די מהר הבנתי שאין לי באמת מה לעשות עם אוסף מפיות קרושה ואין לי אגרטל לשים אותן תחתיו. חשקה נפשי בבגד.

כנראה שהתזמון שלי היה די מוצלח, כי פתאום אני רואה קרושה בכל מקום. כל חנות מלאה בעניינים האלה:

BB Dakota Lundy Crochet Tank, Urban Outfitters, 99$

ואני נכנסת, מודדת, ממששת קצת ובסוף מסרבת, עם הטענה "אני יכולה לסרוג כזו לבד".

אני יכולה? באמת?

חיפוש קצר ב-pinterest העלה עוד המון נפלאות (קליק על תמונה למקור):

אצתי רצתי למצוא דוגמת סריגה, והתאכזבתי. חיפושים אינסופיים הביאו למעט מאוד תוצאות. הפורומים אמרו שמדובר בסגנון וינטאג'י, ולכן להסתכל בספרי ההיסטוריה. פורומים אחרים אמרו שזה נורא פשוט, ושאני רק צריכה למצוא מוטיב שאני אוהבת (כמו המפיות) ולשנות אותו שיתאים לצורת בגד. מילא אם זה היה בשתי מסרגות, אבל בקרושה אני ממש לא שם.

אחרי חיפושים קדחתניים שאפילו יצאו מאתר הקסם Ravelry והלכו והסתבכו להם בגוגל, יש לי שלושה פיינליסטים:

 Craft Cotton Tunic של חברת הצמר היפנית Pierrot

 Light and Lacy מהמגזין Crochet Now

 South Beach Cover Up מהאתר StitchNation

אף אחת מהן לא בדיוק מה שרציתי, אבל גם לא רחוק. בינתיים אני ממשיכה לחפש אבל אולי אחרי שתיים כאלה, כבר אבין מספיק את המבנה בשביל לאלתר אחת משלי?

6 מחשבות על “קפיצה למים

  1. בהצלחה בבלוג החדש. התמונות שהעלית מקסימות. נראה מבטיח 🙂
    תודה גם שבקרת בבלוג שלי, ואם תדפדפי אחורה – תגלי פוסט שאולי יעניין אותך על מפיות תחרה ופוסט אחר על קרושה 🙂

  2. קודם כל יש קוראים!!!!!!!!הנה אני פה ושמחה להכיר והבלוג שלך נשמע מבטיח והחתול שלך מקסים וסגנון הכתיבה שלך נעים וקליל וכיף לדעת שיש מכורות לסריגה בגילאים כל כך צעירים (ולא שאני כזו קשישה), ואל תוותרי על הקרושה, אז אני גם רוצה להרשם כמנויה. אשמח לדעת איך עושים זאת כאן

    • היי! קודם כל ממש תודה על התגובות המפרגנות, איזה כיף לשמוע. חוץ מזה הוספתי עכשיו את ההזדמנות להירשם כמנויה, ואני אשמח מאוד שתהיי המנויה הראשונה שלי 🙂

  3. למה אין קוראים? אני פה ושמחה להכיר. מאחלת הצלחה עם הבלוג, אוהבת את הסגנון הקליל שלך ואת העובדה שצעירה כמוך (אומרת הקשישה חחח) מכורה לסריגה. אל תוותרי על הקרושה זה עולם ומלואו ולא רק מפות, ויש לך חתול מטריף. ואשמח לדעת איך ניתן להיות מנויים אצלך. הבלוג נראה מבטיח..נראה שיש למה לצפות…(שלך gitana)

  4. שיהיה בהצלחה עם הבלוג ועם סריגת הקרושה!
    אני מכורה לקרושה, ולא, גם לי אין מה לעשות עם אוסף מפיות, למרות שיש לי אגרטל. 🙂
    מבינה את כוונתך לגבי "עליונית", אבל מסתבר שברומא, לפעמים באמת צריך להתנהג כרומאי, חח..כך
    לפחות התיאור הכללי נחסך.
    קטע עם הבמבוק, לא ידעתי שהוא מתרחב (לא עובדת אתו) ולכ גם אני מצטרפת לשאלתך..

    הקפיצה למים, הכתיבה והעניין שתפיקי בבלוגך, יביאו איתם את הקוראים על בטוח!
    נהניתי מהביקור ומבטיחה שעם הניסיון בסריגה של דגמים מן המוכן,
    תוכלי בהמשך לאלתר לפי הקו הרעיוני שלך.
    את מוזמנת לשתף את גולשות פורום סריגה בתפוז גם בהמשך.
    תציצי לביקור בבלוגי, ואם את באזור את מוזמנת!
    תצליחי! 🙂

  5. הנה עוד קוראת! חדשה!
    כייף לקרא מה שכתבת ואני בהחלט מצפה להמשך.
    את מוזמנת להציץ בבלוג שלי שהוא יצירה, בעיקר מנייר, אבל גם דברים אחרים.(הפוסט הבא יהיה כנראה סרוג…)
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2312794
    מאחלת לך המון הצלחה!
    והיי, אם אין לך מה לעשות במפיות קרושה…..יו נואו…..
    חתולי8=ליאור

להשאיר תגובה

