תמונות ולינקים נבחרים

החיים מלאים בתירוצים. בגלל ששבוע-יום-הולדת התגלה כעמוס במיוחד, ולא סרגתי אפילו שורה אחת כל השבוע, אין לי המון לכתוב. ובכל זאת, עולם הסמארטפונים והפייסבוק מאפשר לי לא לשקוע עמוק מדי לחיים האמיתיים ולהמשיך לפשפש באינטרנט גם כשבאמת אין זמן לכלום. הו אינטרנט, אתה אחלה.

החלטתי לשתף אתכם באוצרות הקטנטנים שמצאתי בנסיעות ארוכות, שיעורים משעממים והתרוצצות בין פגישות. או במילים אחרות – לינקים שמצאו חן בעיניי השבוע, לטענת הפינטרסט שלי.

משמאל לימין, עם כיוון השעון:

  1. ריבועי קרושה מהצמר Noro Silk Garden* עם הצבעים הדהויים היפים בתבל, מהבלוג האוסטרלי Pompom Rouge
  2. וילון מפיות קרושה מהבלוג Poppy Talk. הגיע אליי דרך הטאמבלר Counting Stone Sheep שתמיד עמוס עמוס בתמונות (לעיתים מוצלחות) של דברים סרוגים.
  3. קרטיב טקילה סנרייז, לקראת חגיגות יום הולדת 25 המאיים. (טיפ: במתכון כתוב לחכות שעה בין השכבה הראשונה לשנייה, אבל אני חיכיתי יותר ובכל זאת התערבבו לי הצבעים. אם חשוב לכם אפקט הרמזור – תחכו מלא. באמת – מלא.)
  4. LoveYouDaily, טאמבלר מקסים של מעצב גרפי שמעצב לאשתו אהבה כל היום.
  5. צמר בכל צבעי הקשת, לכבוד מצעד הגאווה שעובר מחרתיים מתחת לבית שלי.
  6. Purl Bee* מצאו שימוש יצירתי לחישוקי הריקמה של פעם, עם הבדים המדהימים של Liberty of London.
  7. כפתורים כפתורים כפתורים! וצנצנות.
  8. סל לצמר (או למשהו אחר, אבל זה יהיה מבלבל) שלצערנו כבר מזמן סולד אאוט.
  9. עוגת גבינה. עם קוביות בראוניז שוקולד. ומתכון בעברית. מה עוד אפשר לבקש?

* הלינק לרכישת צמר הוא לאתר Jimmy Beans Wool – חנות אמריקאית שיצא לי להזמין ממנה כמה פעמים והייתי מאוד מרוצה מהמחיר, המשלוח והשירות. אם יצא לכן להיתקל בצמר הזה בחנות שמציעה תנאים טובים יותר, או הכי טוב – חנות ישראלית, תספרו לי!

Purl Bee ינסו למכור לכם סט מוכן של כל החומרים הדרושים, ולמרות שהתמונות היפות שלהם תמיד נורא עושות חשק, אני ממליצה לשאוב מהם רעיונות ולעשות קניות במקום אחר. המחירים ללא ספק גבוהים מחנויות און-ליין אחרות, וחוץ מזה – בדים יפים וחישוקי ריקמה אפשר למצוא גם בארץ, בזיל הזול. אבל אם אתם בניו יורק, לעומת זאת, חובה לבקר בחנות שלהם בסוהו. הייתי יכולה לגור שם.

וזה קליפ כבר-לא-כל-כך-חדש, שנזכרתי בו השבוע בשיחה רנדומלית. אוקיי גו הם להקה שניחנה במוזיקה בינונית וקליפים מעולים, שהחליטו לשתף פעולה עם רחוב סומסום (הו הנוסטלגיה) וללמד את ילדי העולם איך לערבב צבעים. בסטייל.

אז אם גם את חליתם בפשפשת אינטרנטית, או שסתם בא לכם להציץ במציאות שלי – תמיד אפשר לעקוב אחריי בפינטרסט ובפייסבוק.

להשאיר תגובה

