קצרצר לתקופת מבחנים 2: צמר, צמר תרדוף

הו חתולים וצמר. כמה כיף איתכם. כמה כיף לחיות בעולם הקסום שלכם שבו הצמר נופל מהשמיים ורוצה לשחק.

פה, בינתיים, חם ומגעיל. אפילו חובבת קיץ מושבעת כמוני מתחילה להתייאש מעונת המבחנים והחום. כשכבר חשבתי שבאמת ונגמר כל האוכל במקרר וכל הכוח לצאת, נזכרתי בתירס המגניב שמחכה לי.

התירס הגיע במשלוח ירקות אורגנים שהחלטתי סוף סוף לנסות שבוע שעבר, אחרי שנתקלתי במודעה לפני נצח. מסתבר שבינתיים זה נהיה טרנדי – מזמינים ארגז לפי גודל ומקבלים איזה ירקות שבא לו להביא לך באותו יום (או מה שטרי ובשל ונקטף בשדה באותו בוקר, אם בא לנו להיות פחות קונספירטיבים). הוזהרתי מראש שלפעמים מגיעים ירקות שאף אחד לא יודע מה לעשות איתם, וצריך להפעיל קצת יצירתיות. התרגשתי, חיכיתי להפתעות, וקיבלתי תירס.

טוב, קיבלתי גם כמה דברים מרגשים (מלון!) ודברים בסיסיים (עגבניות ומלפפונים) ואפילו קצת דברים שדורשים יצירתיות (דלעת ומנגולד?), אבל לא היו ירקות שלא ידעתי איך קוראים להם. ואני ציפיתי ללמוד משהו בתקופת המבחנים הזו. למרות שאני נהנית להשתמש במילה אורגני, מסתבר שאני בעצם לא אוכלת כזה הרבה ירקות וגם לא כל כך יצירתית באוכל שאין בו שוקולד. היתרון המשמעותי של הארגז הוא המשלוח, שחוסך ממני את הצורך להיגרר לשוק בחום וגועל.

בכל מקרה תירס תמיד מרגש אותי. זה מהיר וקל וטעים, ומשמח לבב אנוש בימים קשים.

מי לא מכיר את אופיר? אופיר אוהב לנגן ולשיר.

וביום קיץ חם, אופיר אוהב תירס חם.

בים בם בם, תירס חם.

תירס חם, בים בם בם.

(כן, זה עדיין בלוג סריגה. לא, עדיין אין לי זמן לסרוג. אולי תספרו לי מה אתם סורגים בינתיים? זה ישמח אותי מאוד.)

2 מחשבות על “קצרצר לתקופת מבחנים 2: צמר, צמר תרדוף

    • הגבתי לך גם בבלוג, אבל אני אכתוב גם פה – מקסים! כאמור, איזה כיף זה חתולים וצמר 🙂
      (וכמה חבל שאני אוהבת את הצמר שלי שלם ומסודר, והחתול אוהב אותו קרוע ומפוזר בכל הבית…)

להשאיר תגובה

