קצרצר לתקופת מבחנים 3: לינקים זה כיף

מבחן ראשון עבר בשלום (יחסי), ואפילו סרגתי מעט. אז למה בכל זאת קצרצר?

הבנתי שאני בעצם אוהבת את הפוסטים האלה. כל העיסוק שלי בסריגה למעשה מסתכם בשתי פעולות – סריגה (מן הסתם), וחיפוש אינטנסיבי ואינסופי אחר עוד ועוד צמר, דוגמאות, בלוגים, תמונות, ספרים והשראה. והאמת, אני די טובה בחיפוש הזה. ואם כבר טרחתי וחיפשתי, הכי כיף זה לשתף, וגם קצת להשוויץ, באוצרות שמצאתי.

לינקים, מימין לשמאל:
  1. חישוק ריקמה עם מזוודות, מאטסי. ישן ויפה, עושה חשק לקנות אבל עוד יותר עושה חשק ליצור.
  2. סוודרים עם דובים (וגם עוד כל מיני בגדים שווים!)
  3. כובע קרושה עם פרח. אין לי דוגמא וגם לא מקור, אבל התמונה ממש מצאה חן בעיניי.
  4. ריבוע קרושה בדוגמת אריחים! מאוד מרגש אותי, ואפילו יש דוגמא (הבלוג בצרפתית אבל יש תרשים)
  5. שלם גם אתה את מיסי עיריית תל אביב במועד. פינגווינים ולחץ חברתי בשירות העירייה, מהפליקר המעולה של ספתא שמעלה מודעות וינטאג'.
  6. דוגמאות לדינוזאור קרושה, לרכישה באטסי.
  7. מחברות ופנקסים של מולסקין, מעוטרות בחותמת שנחרטה עבודת יד, מאטסי. מעולם לא חשבתי על איך בעצם יוצרים חותמות, ועכשיו זה מגניב בעיניי. חוץ מזה שאני מכורה לכל סוגי כלי הכתיבה ובעיקר מחברות מולסקין.
  8. צמר אקראי ויפה (מעט יקר בעיניי ביחס לכמות, אבל הצבעים נהדרים).
  9. כדורי טניס בתור מתלה! עם עיניים קטנות! (אין באמת הוראות אבל זה נראה פשוט. וקורע.)

ועוד כמה דברים מעניינים שקורים עכשיו:

ברוקלין טוויד הוציאו מקבץ דוגמאות חדש. האמת היא שלא יצא לי לסרוג המון דוגמאות שלו, אבל אני תמיד מאוד אוהבת אותן וגם עוקבת אחרי הבלוג כבר הרבה שנים. באופן כללי מדובר בחברה שאני מאוד מעריכה – הסטודיו החל מצלם אחד, שהיה סורג ובלוגר בזמנו החופשי, ולפעמים גם מעצב קצת דוגמאות, ועוד קצת, ועוד קצת, ואז הוא עיצב ליין של צמר שיילך עם הדוגמאות האלה, ועוד צמר, ואז הוא כבר היה צריך להעסיק עוד כמה מעצבים שיעזרו לו לעצב לכל הצמר הזה, וכן הלאה.

בקיצור, עסק קטן, צעיר וברוקליני, שמוכר מוצרים איכותיים ועובד עם יצרנים מקומיים, ותמיד מקפיד על חוש אופנה ואסתטיקה עדכניים (בניגוד למגזינים כמו ווג ניטינג שלפעמים עדיין נראים כמו בשנות ה-80). לצערי, כל הסחר הוגן הזה גם מקפיץ איתו את המחירים, וטרם הצלחתי לרכוש לעצמי מהצמר של ברוקלין טוויד שעדיין מאוד יקר בקנה מידה ישראלי. אבל דוגמאות תמיד אפשר – הלוק בוק החדש כאן.

וסט פשוט עם המון תשומת לב לפרטים. Boardwalk by Brooklyn Tweed

חוץ מזה, בצורה הרבה פחות רשמית ומסודרת, התארגנה לה איזו פעילות מעניינת בבלוג Wise Craft. בלייר, כותבת הבלוג, החליטה לסרוג Sampler afghan – כלומר, שמיכה העשויה מריבועי סבתא מהמון סוגים, ליצירת שמיכה צבעונית וכייפית ובעיקר תהליך סריגה מגוון ומעניין. אבל, בניגוד לרובנו שהיינו פשוט מרימות מסרגה ומתחילות לסרוג, בלייר בלוגרית, ועל כן היא משתפת את העולם בתהליך הזה (ופותחת קבוצה בפייסבוק, ובפליקר, ובפינטרסט. אני מחכה לרגע שהשמיכה תציע לי חברות בלינקדאין).

כל שבוע בלייר מפרסמת ריבוע חדש, עם תמונות והוראות מפורטות. לא סרגתי שום דבר מזה כי זה התחיל בתקופה עמוסה מדי מבחינתי, וגם כי האמת היא שאני לא כל כך טובה בסריגה הקבוצתית הזו מול האינטרנט. אבל אני מאוד נהנית לעקוב אחרי התהליך מבחוץ וגם לראות את התוצאות של כולם. כשאני אראה בסוף כמה יפה יצא – ארים את המסרגה ואתחיל לסרוג. את כל השבועות שהיו בינתיים (בסך הכל 7) אפשר למצוא באתר הבלוג, או בפינטרסט.

כולנו שונים וכולנו שווים. ריבועי סבתא לשמיכת בלגן.

להשאיר תגובה

