אצא לי השוקה

היי בלוג,

לא הייתי כאן הרבה זמן, ובאמת די התגעגעתי.

את אותו משפט אני יכולה גם לומר למסרגות, לצמר או למכונת התפירה. פחות יכולה להגיד אותו לעבודה או לאוניברסיטה. אבל זה בסדר, כאלה הם החיים, עמוסים ומבולגנים ומגוונים. אבל בצורה טובה. ובכל מקרה החלטתי שלא אהיה מהבלוגריות האלה שמתנצלות כל פעם שהן לא עומדות בקצב של עצמן.

בינתיים, סיימתי את מבחניי (בערך) והתחלתי תפקיד חדש בעבודה (בערך), ולקחתי יומיים לנשום לרווחה (ממש ממש בערך). אני מנסה סוג של תפריט תזונתי חדש (איורוודה מישהו?) שגורם לי לאכול הרבה ירקות וקטניות ותבלינים ולבשל דברים מוזרים שאני בדרך כלל לא עושה. זה די מגניב. אורז ועדשים וגריסי פנינה ומש. מי ידע שקיים דבר כזה, מש.

בכל מקרה, זה גורם לי ללכת לשוק וכאלה. כל ניסוי ארגז הירקות לא צלח, כשהבנו שירקות אורגניים נרקבים ממש מהר, ואנחנו אוכלים ממש לאט. ולמרות שיש לי עגלת שוק, ותיקי בד, ושקיות רב-פעמיות – החלטתי שזה הרגע לסרוג תיק שוק. כשרק התחלתי לסרוג נורא רציתי כזה, ואפילו התחלתי אחד, אבל כנראה שההוראות היו לי מסובכות מדי ופרשתי באכזבה גדולה. אז זה הרגע. אולי זה אפילו יעשה לי קצת שולם עם המסרגות הנטושות שלי (וגם – אני נוסעת לפריז עוד שבועיים! איזה פריזאי זה תיק שוק סרוג!).

אז האינטרנט מלא בתיקים האלה, והאמת שהם כולם נראים אותו דבר. ובכל זאת, אני הצלחתי להתלבט שעות. אני אשתף בהתלבטות:

תיק. תיק, קרושה, פשוט, בסיסי. הוראות כתובות, באנגלית קלה, הכי בייסיק שיש. לפעמים זה כל מה שצריך. ההורדה קצת מעצבנת במקרה הזה, ולכן שמתי קישור לראבלרי ולא לאתר עצמו, אבל בתכלס זה בסך הכל דורש הרשמה חינמית. שלא יאיימו עליכם.

 שוב קרושה ופשוט וזה, אבל… בואו נקרא לזה מינימליסטי. בעיקר מדהים אותי איך כל דבר באתר הזה (Purl Bee) יוצא כל כך יפה, גם כשזה גיבוב אקראי של חוטים שרק קצת קשורים זה לזה. הקונפסט דווקא לא רע בעיניי, אבל זה דורש חוט מאוד מאוד חזק, שלא ייקרע תחת עומס התפוזים. הם השתמשו בפשתן, אני לא בטוחה אם יש לי כזה ואם לא – עד כמה אני מוכנה להסתכן עם התפוזים שלי.

עוד יתרון הוא שהאתר מספק הוראות מאוד מפורטות, עם צילומי קלוז-אפ של כל שלב, לגמרי מומלץ לחוששות.

Provence Diagonal Bag, Classic Elite Yarns webletter

 וזה כנראה ההיפך המוחלט. סריגה צפופה צפופה צפופה, אני חושדת שזו הדוגמא שהביסה אותי בסיבוב הקודם. היתרונות הבולטים כאן הם שמדובר בסריגה על שתי מסרגות (כמה קרושה יכולה כבר סורגת אחת לקרוש?) וגם שאף אחד לא יידע כשאני חוזרת מהשוק עם סוכריות גומי ולא ירקות. החסרון הוא שהצצה קלה להוראות כבר עשתה לי כאב ראש.

Zig Zag Beach Bag by Cleo Malone

 היי זה צבעוני ויפה!

Montavilla Market Tote by Kerin Dimeler- Laurence

היי זה סרוג בתחרה סופר מרשימה ומורכבת!

ויש עוד מלא. חלקם סרוגים, רובם קרושה (לצערי הסטטיסטיקה נגדי פה), יש פשוטים או מורכבים, עבים או דקים. אפשר למצוא ממש נפלאות אם מוכנים לשלם על זה קצת כסף, אבל אני מסרבת כשיש כזה מבחר מרשים בחינם אין כסף. ואני בסך הכל רציתי תיק. מה דעתכם?

בלי קשר, אני אספר לכם מה לא יהיה בתיק שוק שלי. נענע ובזיליקום, כי שתלתי כאלה צמחים מוצלחים באדנית! תודה לכל המגיבים פעם שעברה, הפרדתי בין הנענע לבזיליקום ובמקום נתתי לבזיליקום לשחק עם חבר חדש – עגבניות שרי. הכל צומח ממש יפה, ועוד מעט יהיה לי רוטב נפוליטנה מחוץ לחלון. כולי מחכה ליום שאני אחזור הביתה באור יום ואזכור לצלם ולהעלות לבלוג. ועד אז – אני רוצה לקנות מצלמה חדשה. לא משהו יקר, כבד, מסובך או שידרוש ממני להבין משהו בצילום. כן משהו קצת יותר מתוחכם מהאייפון דור 3 שאני מצלמת איתו היום. המלצות?

5 מחשבות על “אצא לי השוקה

  1. היי בלוגרית,
    המצלמה של עופר לא הייתה יקרה מדי יחסית לזה שהיא ממש איכותית, ואת יכולה להתאים לה עדשות בהתאם למה שאת רוצה לצלם. בכל מקרה, כדאי לך להתייעץ איתו ולא איתי, יכול להיות שיש אופציות זולות יותר ולא יקרות מדי.

  2. 1. עשית בשכל שהפרדת בזיליקום ונענע… איזה כיף לך שפורח ומלבלב…
    2. יותר מדי צמר. מיליון רעיונות יפים, שתי ידיים, אפס זמן. בקיצור: בעעעעעע…
    3. החום הביס את המסרגות שלי ואותי בדרך. לא האמנתי שזה יקרה. זה קרה.
    4. כיף שהחזרת אותי קצת לעיסוק קל וחמוד בצמר. התגעגעתי

  3. היי מיכל,
    הורדתי את ההוראות באנגלית, אבל ממש לא הבנתי כלום. יש מקרא שמסביר מזה מה אבל גם אחרי שכתבתי לי הערות קטנות וניסיתי להתחיל בסריגה לא הצלחתי.
    יש איזשהו סיכוי לתרגום ההוראות של התיק שוק המהמם לעברית? (הראשון בפוסט) או אפילו את השלבים הראשונים כדי שאבין את הכיוון?
    אחותי ואני נהיה מאוד מאושרות ונודה לך 🙂 !!

להשאיר תגובה

