ריקמהלהלהלה

אז שבוע שעבר העליתי הנה את התיקים הרקומים הסופר-קולים של יומיקו היגוצ'י ומאז אני לא מפסיקה לחשוב על ריקמה (אני יודעת, החיים של מרתקים). תראו איזה דברים יפים יש שם בחוץ –

מתוך ספר ריקמה יפני, Etsy.

הבלוג של החנות המהממת The Purl Bee, שאני מתחילה לחשוד שלא יעבור פוסט שלם בלי שאני אזכיר משהו ממנו, מוכר את הקסם הזה:

רק לאייפון, לצערי. 😦

כן כן, קייס לאייפון, רקום-זאת-בעצמך. טירוף פה, אני אומרת לכם. מדובר בקייס מפלסטיק רגיל עם מלא חורים פיצים שניתן לרקום דרכם. הוא נמכר בסט, יחד עם חוטי ריקמה ודוגמא, וכמו כל דבר אחר בחנות הזו – הוא מהמם וגם יקר (27 דולר). לצערי, או אולי למזלי, הקסם הזה קיים רק לאייפונים ובעלי האנדרויד שבינינו נאלצו לוותר – כמו שגיליתי כשהייתי בחנות שלהם בניו יורק. כמה הייתי רוצה להגיד שזה הפסד שלהם והם חסכו לי 27 דולר, אבל לא – פשוט קניתי עוד צמר (שגם הוא, כמובן, מהמם ויקר).

בכל מקרה, עם כל האהבה שלי לאומנות שימושית, הדברים הכי יפים דווקא נשארים בחישוק.

חישוק ריקמה בצורת מחברת, Etsy. אפשר לבחור כיתובים שונים.

בבושקה בבושקה בבושקה יא יא. Etsy.

במהלך שיטוטיי נתקלתי באתר הסופר חמוד K-studio, שרוקמים כל מיני דברים, על כל מיני דברים.

Cottages, K-Studio

כמובן שישר נתקעתי על תיק קטן עם חתול. K-Studio

הם מציעים מגוון של תיקים, כריות ושאר קישקושים עם ריקמה מותאמת אישית. בכל מוצר אפשר לבחור את צבע הבד וצבע הריקמה. במיוחד התלהבתי מהתיק Couples Tote שמאפשר לבחור את בני הזוג ממאגר של דמויות:

Couples Tote, K-studio 

ביחרו את בני הזוג לתיק שלכם. K-Studio

ביחרו את בני הזוג לתיק שלכם. K-Studio

ואפילו יש Family Tote, שמאפשר לבחור את כל בני המשפחה + חיות.

על אף כל החמידות, בסוף אני הכי אוהבת את הדיסוננס. לרקום פרחים וקיטש כל אחד יכול, אבל כמה קול זה לרקום דמויות מ-Arrested Developement.

Steve Holt! Etsy

הסטודיו Mr. X-Stitch נהיה מפורסם ברחבי האינטרנט בזכות יצירות ריקמה לא שגרתיות.

Mr. X-Stitch

ויש שיאמרו, מגונות.

Mr. X-Stitch

אני מעריכה את הכנות. ומזדהה. Etsy

ומה איתי?

פינגווינים. A work in progress.

פינגווינים. A work in progress.

אני בינתיים מתאמנת.

הפינגווין הצהוב בלע לעצמו את העיניים. והורוד קצת רזה מדי. ובכלליות יצא קצת יותר מדי אנגרי בירדס. אבל הירוק הקטן והחמוד בפינה השמאלית, הוא אהבת חיי. כן כן, לא הגזמתי. יש לי עוד תכניות לכל ענייני הריקמה האלה, stay tuned.

להשאיר תגובה

