אחת שסורגת – החנות!

Coming soon

אמנם הייתי קצת שקטה לאחרונה, אבל ממש לא כי לא היה לי מה להגיד. בשקט בשקט, עבדתי על ההפתעה הקסומה הזו – ועכשיו סוף סוף אפשר לספר.

פרטים נוספים בקרוב, וכמובן שבתור קוראי הבלוג תהיו הראשונים לשמוע.

בינתיים אני מאוד ממליצה להירשם לעדכונים במייל ולעשות לייק לעמוד בפייסבוק, בשביל להיות הראשונים במועדון הלקוחות הצמרירי ביותר בארץ.

(יש לכם עוד משהו להגיד/לשאול? עצות/בקשות/משהו שתמיד רציתם להגיד לבעלת חנות הצמר שלכם? תשאירו פה תגובה או תשלחו לי מייל ל-info@1soreget.com, אני באמת באמת רוצה לשמוע)

♥ 

 

4 מחשבות על “אחת שסורגת – החנות!

    • היי דבורה, תודה על ההערה! מה בדיוק יוצא בג'יבריש? אשמח אם תוכלי להעביר לי דוגמא ל-info@1soreget.com ואני אטפל בזה.
      לילה טוב,
      מיכל

  1. איזה כיף!
    אם יהיה אפשר להשיג אצלך צמר דקיק לסריגת תחרה בשתי מסרגות, בתוך גבולות תל אביב, אהיה המאושרת ביקום!

    • היי ליאת,
      אכן יהיה! בימים אלה ממש אמור להגיע המשלוח של Cascade, עם צמר lace weight מסוגים שונים. מקווה שזה עשה אותך מאושרת 🙂

להשאיר תגובה

